donderdag 7 maart 2013

zwarte avondjurk elastisch geweven satijn een schouder applique


silhouet: zeemeermin zwarte avondjurk
hals: een schouder
taille: empire
zoom / trein: lange lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: applique
stof: elastische geweven satijn
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: zwart
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist
gelegenheid: prom, 's avonds, homecoming
seizoen: lente, herfst, winter, zomer

zwarte avondjurk elastisch geweven satijn een schouder applique

prachtige jurk! Ik droeg het voor mijn moeders 50ste verjaardag jacht partij. de zending was geweldig. kreeg ik het minder dan 2 weken na mijn bestelling. de kwaliteit van het materiaal is geweldig! prachtige jurk voor lang en slank mensen. Het is conservatief, maar pronkt met een beetje buste en dij / been. wanneer de wind waait is het nog prachtig! het doet ook een groot werk van het verbergen maag vet!
nadelen: als gevolg van de a-lijn sleept op de grond, en de mensen werden intensivering op mijn jurk de hele nacht. dus als je gaat om rond een grote menigte, kan het niet de beste jurk selectie, tenzij je wilt krijgen staan ​​of het houden van uw jurk de hele nacht. Ook de volgorde van de oksel wreef over mijn huid en was irritant. makkelijk te negeren voor zo'n mooie jurk.
Ik zou dit jurkje aan iedereen! kreeg zo veel complimenten! adembenemende jurk inderdaad! SMIL Goedkope Avondjurken online shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten