maandag 25 maart 2013

trouwjurken met mouwen edele satijnen strapless a-lijn kapel trein plooien


trouwjurken met mouwen edele satijnen strapless a-lijn kapel trein plooien

stof: satijn + kant
stijl: a-lijn, strapless styling met borduurwerk bloemen, verzameld plooi in de zijkant taille, kapel trein (kant jas is inbegrepen bij de jurk)

wassen: met de hand wassen met een mild wasmiddel remover, geen machine wassen, geen droge cleaning.can 't worden blootgesteld onder de felle zon. houd het plat en bewaar deze op een droge en koele plaats
deze mooie mouwloze a-lijn trouwjurk beschikt mouwloze styling, ontworpen met florale borduren bloem
verfraaid om mee het lijfje en de heup. de verzamelde empire taille naad maakt prachtige kleine taille. een
variatie van plooien aan de voorkant zorgt voor een fantastische pasvorm, vrijgegeven tot kapel trein. ritssluiting op de rug. voeg de
vrouwelijk en luxueuze touch met prachtige kanten bruiloft sjaal.



heb zopas mijn jurk tot dag omg de doos was klein, maar eenmaal openned mijn woord deze jurk is beter dan de foto. ik had besteld op maat gemaakt en het past perfect en de kwaliteit is uitstekend dank zo veel u ik was zo bezorgd over het bestellen, maar er was geen noodzaak is dit de beste jurk die ik ooit heb gezien en ik eruit zie als een prinses dank u dank u dank u ik begrijp nu waarom je nu belt smil. SMIL Trouwjurken Met Mouwen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten