vrijdag 22 maart 2013

kanten trouwjurk baljurk organza lieverd borduren


kanten trouwjurk baljurk organza lieverd borduren
silhouet: baljurk
hals: sweetheart
taille: natuurlijke
zoom / trein: zoals afgebeeld
mouwlengte: mouwloos
versieringen: borduurwerk, kant
terug detail: rits
stof: organza
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: ivoor, wit
vorm van het lichaam: appel, zandloper, omgekeerde driehoek
Stijl: Klassiek & tijdloos, chic en modern
trouwlocaties: strand / bestemming, tuin / outdoor, kerk, zaal
seizoen: lente, zomer, herfst, winter

Ik hield van deze kanten trouwjurk! Ik was zo aarzelend te bestellen, maar was zo opgelucht toen het in perfecte! de kwaliteit was geweldig en het was zo comfortabel! Ik droeg deze jurk voor mijn ceremonie en kregen meer complimenten over deze jurk dan ik deed mijn 900 dollar receptie jurk. ik had besteld deze jurk in ivoor met een ivoren lint in een maat 6 en het past perfect! geen veranderingen nodig waren! ik ben ongeveer 5 "10 en droeg flats en de lengte was perfect. de jurk had wel een paar losse draad, maar werden gemakkelijk gewoon weg geknipt. zou ik ook een petticoat reccomend met deze jurk naar de bottum vullen. voor elke bruid op zoek naar een geweldige jurk voor een ongelooflijke prijs deze jurk is het!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten