dinsdag 19 maart 2013

sexy vintage trouwjurk met sweetheart hoge taille kapel trein beading


sexy vintage trouwjurk met sweetheart hoge taille kapel trein beading

sweetheart hoge taille kralen bruiloft jurk heeft gemonteerd bloemen lijfje, ontworpen met ivoor satijn sjerp met bloem
detail cinched aan taille om een ​​kleine taille te creĆ«ren.
lace up is bevestigd om te keren voor een goede pasvorm.
prachtige handgemaakte verspreid applicatie is versierd te omzeilen voor een elegante look, het tonen van je vrouwelijke
charmante uitstraling.
stof: organza
stijl: a-lijn stijl, lieverd hals, bloemen top, satijnen sjerp met bloem detail, kapel trein



heel erg bedankt lightinthebox voor de bruidsjurk. het echt lijkt alsof de foto werd verlichting in de doos, ik was erg opgewonden toen ik de doos opent. Ik kocht het voor mijn nichtje ze have't het gezien zal ze in de wolken ik u vertellen. u dank een goede een goede baan die je keep it up om al uw medewerkers. ik dacht dat het zou gaan om een ​​klein, maar het is de juiste maat. Ik waardeer het werk dat je deed. thumbs up, goed gedaan smil. God zegene u. SMIL Vintage Trouwjurk online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten