maandag 4 maart 2013

zeemeermin bruidsmeisjes jurken taffeta strapless lange lengte



silhouet: zeemeermin bruidsmeisjes jurken
hals: strapless
taille: empire
zoom / trein: lange lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: ruches, kraaltjes
stof: taffeta
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: paars, blauw, fuchsia
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist
gelegenheid: prom, 's avonds, homecoming
seizoen: lente, herfst, winter, zomer



deze jurk is prachtig! zojuist de mijne .. ik deed paniek en angstig in afwachting van de bestelling, maar eenmaal aangekomen ben ik blij als iets.

een zeer goede koop! lijkt een perfect op maat passend!!
zeemeermin bruidsmeisjes jurken taffeta strapless lange lengte
Ik hou van, liefde, liefde deze jurk! het is zeer figuur vleiend en zo goed gemaakt. de kwaliteit en het gewicht van het weefsel is eerste klas en kon de jurk perfect draperen. ik kreeg veel complimenten de hele nacht! dit is mijn tweede jurk van dit bedrijf en alles wat ik kan zeggen is dank u smil voor altijd komen door een prachtig gedaan eindproduct. Ik zal zeker blijven bestellen hoewel hier elke en elke keer als de gelegenheid zich.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten