woensdag 13 maart 2013

lange trouwjurk met chiffon geliefde kralen a-lijn


silhouet: a-lijn trouwjurk
hals: sweetheart
taille: natuurlijke
zoom / trein: kapel
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading
terug detail: rits
stof: chiffon
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: wit
vorm van het lichaam: appel, zandloper, omgekeerde driehoek
Stijl: Klassiek & tijdloos, chic en modern
trouwlocaties: strand / bestemming, tuin / outdoor, kerk, zaal
seizoen: lente, zomer, herfst, winter



lange trouwjurken met chiffon geliefde kralen a-lijn
i recensies van deze bruidsjurk in januari toen ik het ontving, en mijn review staat op 5 sterren nu ik heb het gedragen voor mijn bruiloft. terwijl ik passen in een normaal formaat, moest ik de jurk te korten en dan had ik een halter band toegevoegd. voor degenen onder u die deze jurk bezit, rondlopen kan vrij een work-out zijn vanwege de trein, maar het is zo leuk. ik zal het bestellen van mijn huwelijksreis trouwjurk en mijn bruidegom pak van smil en suggereren smil vaak. Ik heb zelfs mijn ervaring met twee bruiden op een bruids shoppe gedeeld, hebben ze sinds mailde me en zei dat ze wel 2 jurken elk voor hun aankomende bruiloft gekocht. geen zorgen hier, bruiden, uitstekende kwaliteit, uitstekende waarde. :) Dank je SMIL!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten