zaterdag 16 maart 2013

a-lijn korte bruidsjurk kant lint bandjes natuurlijke wit ivoor


silhouet: a-lijn korte bruidsjurk
hals: bandjes
taille: natuurlijke
zoom / trein: zoals afgebeeld
mouwlengte: mouwloos
versieringen: kant, lint
terug detail: rits
stof: taf, kant
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: wit, ivoor
vorm van het lichaam: appel, zandloper, omgekeerde driehoek
Stijl: Klassiek & tijdloos, chic en modern
trouwlocaties: strand / bestemming, tuin / outdoor, kerk, zaal
seizoen: lente, zomer, herfst, winter

ik zag deze korte trouwjurk en was verbaasd door haar, prachtig uiterlijk, ik was een beetje bezorgd over het bestellen van online, maar met een beperkt budget was ik slingerde. ik deed alle meet-en besloten custom made optie en bestelde een normale grootte, het bleek een stijging van 2 dagen na geraamde datum, maar dat is te wijten aan de schatting beign een zaterdag en we dont bericht te krijgen in het weekend als op een eiland. Ik probeerde het op en het past geweldig op de kwaliteit en de stof is geweldig ik truelly deze jurk en kan niet wachten voor mijn bruiloft in 2014 lief te hebben, en heeft besteld bruidsmeisjes jurk schoenen en sluier van SMIL ze zijn een geweldige companie en perfect als u op een krap begroting of zelfs of niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten