donderdag 26 december 2013

satijn ivoor korte trouwjurk online mouwloos mantel kolom side gedrapeerde

satijn ivoor korte trouwjurk online mouwloos mantel kolom side gedrapeerde
zoom / trein: vloer-lengte
terug details: rits
taille: natuurlijke
ingebouwde beha: ja
silhouet: mantel / kolom
getoond kleur: ivoor (kleur kan verschillen per monitor)
volledig gevoerd: ja
versieringen:-side gedrapeerde
stof: satijn
netto gewicht: 2kg
hals: strapless
gewicht: 2,48 kg
mouwlengte: mouwloos
http://www.pimpblog.nl/Trouwjurk/
blij met mijn Bruidsjurken, moest grote verandering tho maken, het was niet zoals het picture.now die zijn veranderd. i love it. ik was zeer tevreden over hoe snel ik ontving mijn jurk. toen ik de doos opende ik was zo opgewonden omdat mijn Galajurk was net als op de foto. het is gewoon mooi!!! ik zou dit bedrijf zeker aanraden. het enige wat ik was een beetje boos over was, was de aanklacht moest ik betalen om mijn jurk te krijgen. u moet worden verteld van te voren over de accijnzen worden geheven en de canadese belastingen, maar anders dan dat ik was erg blij met de kwaliteit en detail van de jurk. dank je wel. VAN:  SMIL jurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten