vrijdag 27 december 2013

kant tule trouwjurk met lange mouwen v-hals ruching appliques mantel kolom

kant tule trouwjurk met lange mouwen v-hals ruching appliques mantel kolom
silhouet: mantel / kolom
hals: v-hals
taille: empire
zoom / trein: vloer-lengte
mouw lengte: lange mouw
mouw stijl: illusie
versieringen: ruching, appliques
terug details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
stof: kant, tule
riem stof: chiffon
getoond kleur: ivoor (kleur kan verschillen per monitor)
netto gewicht: 2,5 kg
gewicht: 2.98kg
de Bruidsjurken zag er precies hetzelfde van de foto en gemonteerd perfect op mij. kan niet wachten om te gebruiken op mijn speciale dag :) deze jurk is gewoon geweldig. het werd gekocht voor mijn nichtje voor haar bruiloft in december. ze zei dat de pasvorm is super! de jurk was veel beter dan ik had verwacht. het niet goedkoop kijken naar alle! ik kreeg veel complimenten in mijn vrijgezellenfeest. aanbevolen. VAN: SMIL Bruidsjurken
Prinses galajurken Ivoor Een schouder Kristal Kralen Tule
Capped galajurken Korte mouw Zilver Brush Sleep Ruched Kolom
Blozend Roze cocktailjurken Kristal Kralen Brush Sleep a-Lijn 2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten