vrijdag 27 december 2013

3/4 lengte mouw galajurken online bestellen sjerp lint patroon print

3/4 lengte mouw galajurken online bestellen sjerp lint patroon print
netto gewicht: 1kg
stof: lovertjes, kant
zoom / trein: korte / mini
ingebouwde beha: geen
taille: natuurlijke
mouw lengte: 3/4 lengte mouw
volledig gevoerd: ja
gewicht: 1,48 kg
versieringen: sjerp / lint, patroon / print
gelegenheid: vakantie, homecoming, cocktail party
lichaamsvorm: juffrouwen, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, tenger, grote maten
silhouet: prinses, a-lijn
riem stof: matte satijn
hals: jewel
seizoen: herfst, lente, winter
getoond kleur: multi-color
uitbenen: ja
notes: we vinden het jammer dat deze jurk is niet beschikbaar in aangepaste formaten te wijten aan het ontwerp
collecties: herfst 2013
ik was een beetje bezorgd grenzen aan het bestellen van een trouwjurk online, maar ik ging in de kou staan ​​en deed het. ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb. deze Galajurk is mooi. ik kan niet wachten om het te dragen op mijn trouwdag. ik had veel vragen, voordat ik de jurk gekocht, en de klantenservice is geweldig! ik zal het bestellen van mijn bruidsmeisjes jurken vanaf hier ook. VAN:  SMIL Avondjurken
betaalbare galajurken voor wereldwijde dames uit smil jurken
prachtige lange galajurken van SMIL om de nacht door te verrassen
SMIL heeft aangekondigd Kortingen op Aubergine avondjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten