vrijdag 27 december 2013

galajurken met lange mouwen side draperen kristal detaillering patroon print

galajurken met lange mouwen side draperen kristal detaillering patroon print
netto gewicht: 1,5 kg
taille: natuurlijke
notes: we vinden het jammer dat deze Galajurken is niet beschikbaar in aangepaste formaten te wijten aan het ontwerp
vorm van het lichaam: peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, tenger, grote maten, mist, rechthoek
zoom / trein: vloer-lengte
versieringen: side draperen, kristal detaillering, patroon / print
hals: een schouder
getoond kleur: printen
mouwlengte: mouwloos
silhouet: mantel / kolom
seizoen: zomer, herfst, lente
uitbenen: geen
stof: stretch satijn, tule, kant
gelegenheid: militaire bal, prom, formeel 's avonds
ingebouwde beha: geen
gewicht: 1,98 kg
volledig gevoerd: ja
collecties: lente 2014
http://www.msmerian.nl/
ik kreeg alles wat ik besteld in en vóór de geplande tijd. ik ben erg blij met alles wat ik ontvangen en vertel al mijn vrienden om te bestellen van uw bedrijf. en ik zal blijven bij u bestellen. dank je wel 1000 keer en meer. VAN: SMIL Galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten