woensdag 17 juli 2013

trompet zeemeermin sweetheart lange lovertjes avondjurk zwart online


trompet zeemeermin sweetheart lange lovertjes avondjurk zwart online. ik wilde een griekse godin type look voor prom dit jaar. dit gaf me dat precies de look! ik vond het helemaal geweldig! het past absoluut perfect, en het was zo gemakkelijk om accessoires te gaan met zoeken. ik voelde me geweldig in mijn prom, en deze jurk verdient een grote dank! :)-theresa
silhouet: trompet / zeemeermin
hals: strapless, liefje
taille: laten vallen
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: ruches, tiers
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon, lovertjes
getoond kleur: zwart
lichaamsvorm: zandloper galajurken , omgekeerde driehoek, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, herfst, winter VAN: zwarte jurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten