woensdag 31 juli 2013

a-lijn een schouder galajurk veegborstel trein chiffon veegborstel trein GJ2013124

a-lijn een schouder galajurk veegborstel trein chiffon veegborstel trein
bestelde ik deze jurk te dragen om mijn dochter debutantenbal. de jurk past perfect! ik houd van de manier waarop het past bij mijn heupen. ik heb brede heupen en een kleine top. het is een zeer sexy jurk. ik houd van de kleur bestelde ik ~ druif. het mengt goed met mijn huidskleur en ik heb de perfecte schoenen gevonden om mijn kledij af. geweldige jurk voor een geweldige prijs!
silhouet: a-lijn, prinses
hals: een schouder
taille: natuurlijke
zoom trein: veegborstel trein
mouwlengte: mouwloos
stof: chiffon
getoond kleur: bruin
seizoen: lente, zomer, herfst, winter
versieringen: kralen, bloemen (s), criss cross, ruching
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal, huwelijksfeest
VAN: goedkope galajurken online shop http://www.aimeblake.nl/galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten