maandag 8 juli 2013

oranje galajurk chiffon ruches lieverd hals mouwloze kristal riem GJ20130103

oranje galajurk chiffon ruches lieverd hals mouwloze kristal riem
1, Ik ben volkomen verbaasd de jurk geschikt! ik was niet zeker of ik mijn maat te bestellen of om mijn metingen te geven. ik was nog meer zorgen want ik nam mijn meting mezelf. het online meten gids was behulpzaam. dank je wel!
2, Ik heb geprobeerd om de strapless jurken in donkergroen bestellen op de eerste plaats, maar de kleur was niet beschikbaar op dat moment. dus ik de kleur te veranderen in plaats om dark navy. Ik ging het om te donker zijn, maar de jurk kwam buiten mijn verwachtingen. de kleur is niet zo donker, en het hielp me tot verrekening van mijn huidskleur. dank je wel!
3, ik kreeg de orde yesterday.it ziet er hetzelfde uit zoals te zien in de picture.really prachtig, ik vind het heel much.I willen delen met al you.i zie uit naar de grote dag. VAN: SMIL galajurken
http://bruidsjurken-2013.blogspot.com/2013/07/goedkope-galajurk-online-asymmetrische.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten