woensdag 17 juli 2013

a-lijn geliefde strapless veegborstel trein chiffon avondjurk online

a-lijn geliefde strapless veegborstel trein chiffon avondjurk ik wilde een griekse godin type look voor prom dit jaar. dit gaf me dat precies de look! ik vond het helemaal geweldig! het past absoluut perfect, en het was zo gemakkelijk om accessoires te gaan met zoeken. ik voelde me geweldig in mijn prom, en deze jurk verdient een grote dank! :)-theresa
silhouet: a-lijn
hals: strapless, liefje
taille: natuurlijke
zoom / trein: vegen / borstelen trein
mouwlengte: mouwloos
versieringen: appliques, beading, criss cross, ruching
terug details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon
getoond kleur: lavendel
gelegenheid: de formele 's avonds, militaire bal VAN: avondjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten