dinsdag 11 juni 2013

voorjaar 2013 mooie chiffon witte galajurk strapless lange boog sjerp lint

voorjaar 2013 mooie chiffon witte galajurk strapless lange boog sjerp lint
schede kolom strapless vloer-length chiffon reed Galajurken lang. bestelde ik deze jurk in geel en ik gewoon love it! Ik heb niet gedragen het nog niet, maar ik heb het geprobeerd op een paar keer. Ik bestelde het met eigen metingen en het past als een droom. de jurk is netjes gemaakt andit is zeer comfortabel. het ziet er goed uit, de trein beweegt prachtig en de kralen zijn zo prachtig. de jurk kwam een dag later dan recordtijd, maar dat maakt niet uit als de jurk is echt geweldig. Ik ben zo blij met mijn jurk en ik zal zeker weer winkelen bij persun!
silhouet: mantel / kolom
hals: strapless
stof: witte chiffon
zoom trein: vloer-lengte
versieringen: bow (s), sjerp / lint
gelegenheid: de formele avond, afstuderen, huwelijk partij, militaire bal
SMIL rode galajurken lang
http://paki-lester.webnode.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten