maandag 17 juni 2013

a-lijn prinses geliefde vloer-lengte bedrukt chiffon avondjurk print side draperen

a-lijn prinses geliefde vloer-lengte bedrukt chiffon avondjurk
dit was mijn eerste aankoop van hier en ik ben erg blij. de kwaliteit van de jurk was erg goed en de jurk kwam snel. mijn familie zeggen allemaal dat ik ben prachtig in deze. zeer tevreden over. Ik zal zeker weer hier te winkelen! dank je wel, de jurk is fantastisch en past zeer goed! Ik was niet zeker over het bestellen van een jurk op lijn en het krijgen van het op maat gemaakte, maar im zeer tevreden met de resultaten en zou zeker weer bestellen met smil.
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless, liefje, spaghettibandjes
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, patroon / print, side draperen
Terug Details: rits, lace-up
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon
getoond kleur: print
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
SMIL Betaalbare avondjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten