dinsdag 11 juni 2013

chocolade chiffon galajurk asymmetrische side draperen a-lijn strapless spaghettibandjes

chocolade chiffon galajurk asymmetrische side draperen a-lijn strapless spaghettibandjes
Ik bestelde een jager een ongeveer 2 weken geleden en toen ik ontvang de galajurk, ik ben blij, want het is bijna hetzelfde als ik had verwacht. zeer verfrissend kleur. zeer rendabel. mijn dochter bestelde de jurk in het rood. het ziet er heel mooi op haar, en de pasvorm is geweldig. Ik bestelde een maat 16 omdat ze rondborstig, en geen veranderingen nodig. de jurk kwam pas na haar 8ste rang promotie dans, maar ze zal hebben voor de middelbare school homecoming dance.
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless, spaghettibandjes
stof: chocolate chiffon
zoom / trein: asymmetrisch
versieringen: side draperen, kristal broche
gelegenheid: cocktail party, homecoming, huwelijksfeest
seizoen: lente, zomer, herfst
lange chiffon galajurk zeemeermin ENL Schouder gj2013090
http://galajurken-2013.blogse.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten