zaterdag 1 juni 2013

schede juweel korte chiffon cocktailjurk kralen tiers cocktail party

schede juweel korte chiffon cocktailjurk kralen tiers cocktail party
Ik was zo opgewonden toen mijn jurk kwam ik wist niet of de grootte of kleur zou zijn wat ik had besteld en toen ik pakte het wow! het is mooi de kleur is precies wat ik wilde de pasvorm perfect is de lengte is precies goed en de kwaliteit is ongeëvenaard ik kon niet geloven dat ik had ontvangen precies wat ik wilde dankuwel licht in de doos zal ik een zeer worden gelukkige moeder van de bruidegom komen mars! Ik moet gewoon een andere speciale gelegenheid nu dus ik kan iets anders bestellen. i gemeten mezelf zoals gevraagd in de grafiek en de dimensionering is perfect!
silhouet: mantel / kolom
hals: jewel
taille: empire
zoom / trein: knie-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: kralen, tiers
stof: witte chiffon
getoond kleur: wit
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: cocktail party, homecoming, afstuderen, vakantie
celebrity style: alle celebrity stijlen, geïnspireerd door tv sterren
SMIL Goedkope Cocktailjurken online shop
http://avondjurk2013.favos.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten