zaterdag 2 november 2013

vallen 2013 chiffon galajurk korte mouw kralen bandjes scoop schede kolom

vallen 2013 chiffon galajurk korte mouw kralen bandjes scoop schede kolom
stof: chiffon
mouw type: cap
mouw lengte: korte mouw
trend: vintage geïnspireerde
gelegenheid: militaire bal, prom, formeel 's avonds
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: klaver
silhouet: mantel / kolom
hals: bandjes, scoop
lichaamsvorm: zandloper, appel, juffrouwen, tenger, grote maten, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
versieringen: beading
taille: natuurlijke
ingebouwde beha: ja
schede / column scoop vloer-length chiffon avondjurk met een wrap
seizoen: herfst, zomer, lente
uitbenen: ja
collecties: herfst 2013
zoom / trein: vloer-lengte
notes: beading kleur zal zo worden afgebeeld ongeacht welke kleur jurk je bestelling
terug details: rits
netto gewicht: 1,5 kg
geweldige Galakleding! ik droeg het op mijn prom en ik vond het geweldig. geloof me het is de moeite waard het kopen van deze prachtige jurk. c: de hi lage stijl op de jurk was super ik eerlijk gezegd hield de jurk. het ontwerp op de arm ook. amazing! http://www.aimeblake.nl/schede-feestjurken-rits-een-schouder-hof-sleep-stretch-satijn-smno03029.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten