donderdag 26 september 2013

sweetheart strapless galajurk grote maten charmeuse ruches beading mouwloos vegen trein

sweetheart strapless galajurk grote maten charmeuse ruches beading mouwloos vegen trein
hals: sweetheart
bandjes: strapless
mouw: mouwloos
seizoen: lente, zomer, herfst
verfraaiing: ruches, beading
stof: charmeuse
zoom / trein: vegen trein
getoond kleur: parel roze
maat: algemeen, plus
silhouet: mantel
back stijl: rits omhoog
schede sweetheart vegen trein charmeuse galajurken met ruches kralen
ik kreeg mijn bruidsjurk vandaag en ik ben super blij! de jurk was een week eerder dan aangegeven gestuurd en was er binnen 4 dagen. de op maat gemaakte pasvorm perfect en als een handschoen :) ik ben super blij en kan niet wachten op de dag totdat ik het kan dragen. dank je wel :)
zwangerschaps trouwjurk Korte Mouwen Roes Kraalwerk Pailletten
2013 A-Symmetrisch Cocktailjurken Strapless Taft Algemeen Plus Mouwloos Roes
Zwart Chiffon Cocktailjurken met Kraal V-nek Mouwloos Kort Mini

Geen opmerkingen:

Een reactie posten