zaterdag 23 februari 2013

gele cocktail jurk chiffon strapless plooien knie lengte



gele cocktail jurk chiffon strapless plooien knie lengte
silhouet: a-lijn
hals: strapless
taille: empire
zoom / trein: knie lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: plooien
stof: chiffon
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: geel
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist
gelegenheid: prom, cocktail
seizoen: lente, herfst, winter, zomer
gele cocktailjurken chiffon strapless plooien knie lengte
Ik ben zo blij over hoe mooi deze jurk kwam. smil werkte met mij elke stap van de weg! gebruikten we op maat metingen en het was elke cent waard. Ik was erg sceptisch in het begin, maar nu ik zou smil gebruiken voor een van mijn eerste "om te gaan" sites. dank u voor het maken van het zo makkelijk en het verstrekken van een kwaliteitsproduct. dank smil.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten