donderdag 10 september 2015

zeemeermin jurken online asymmetrisch organza ivoor

zeemeermin jurken online asymmetrisch organza ivoor ingebouwde beha: ja
stof: organza
mouwlengte: mouwen
seizoen: zomer, herfst, lente
hals: strapless
getoond kleur: ivoor
uitbenen: ja
trouwlocaties: hal, kerk
silhouet: trompet / zeemeermin
trend collecties: see-through trouwjurken
taille: natuurlijke
stijl: klassiek en tijdloos
nettogewicht: 2kg
speciale productcategorie: grote maten, petite
gewicht: 2.48kg
volledig gevoerd: ja
terug details: rits
zoom / trein: asymmetrisch
deze jurk is absoluut prachtig !! ik bestelde heel dicht bij mijn metingen en daardoor de heupen en dijen gebied is zeer strak! ik hou van deze jurk, zodat zo veel dat ik gewoon een bestelling geplaatst voor de volgende maat groter! ik zal uitzoeken iets te maken met de eerste hopelijk, als ik kan niet terug. maar de kwaliteit van deze jurk is gewoon geweldig! en oh de scheepvaart is super super snel! serieus ik bestelde deze jurk 26 augustus en het verzonden 30 augustus en ik ontving deze prachtige jurk op 2 september! ik hoop op dezelfde ervaring met de nieuwe grootte besteld. ik wilde voeg een paar items om mijn bestelling deze tijd. en ik hoop dat het niet vertragen de scheepvaart snelheid. geweldige job smiljurken.nl! ik was een beetje ontmoedigd in het lezen van alleen maar slechte recensies op hun facebook-pagina. maar ik nam een ​​kans en ik hield van de jurk. ik hoop voor dezelfde snelle service met deze opdracht. als het weer gebeurt zul je een terugkerende klant voor altijd !! wanneer de nieuwe jurk komt zal ik een aantal foto's van deze prachtige prachtige jurk plaatsen !!! zeer mooie en hoge kwaliteit. ik bestelde mijn in ivoor en op voorwaarde dat mijn metingen. het kwam 5 dagen vóór de waarschijnlijke datum voor de voltooiing van de tailoring zo ongeveer 2 weken te vroeg in het algemeen. erg blij met de aankoop. de jurk is perfect, zeer hoge kwaliteit afwerkingen, de grootte is standaard formaat (niet groter of kleiner), ik ben 1m74 lang en de jurk komt naar de verdieping (dus met een midden / hoge hakken, het is ok, ik niet stap op het). de kleur lijkt iets minder intens dan in de foto's, die ik denk dat komt omdat die foto's in hoge mate zijn photoshopped (zodat ze voegen sommige kleurverzadiging, voor de kleur te "pop out" meer) te zijn. enige nadeel: ik woon in belgië en ik moest 25 euro betalen van de "import belastingen" op het postkantoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten