donderdag 10 september 2015

satijn avond jurken zeemeermin open rug vintage geïnspireerde

satijn avond jurken zeemeermin open rug vintage geïnspireerde Gewicht: 1.98kg
trouwlocaties: kerk
silhouet: trompet / zeemeermin
Mouwlengte: mouwen
speciale productcategorie: grote maten, petite
zoom / trein: vegen / borstel trein
seizoen: herfst, lente
getoond kleur: ivoor
ingebouwde beha: ja
trend collecties: open rug, vintage geïnspireerde
stof: satijn
hals: jewel
stijl: klassiek en tijdloos, elegant en luxueus
Terug Details: rits
volledig gevoerd: ja
netto gewicht: 1,5 kg
taille: natuurlijke
uitbenen: ja
Dit was mijn eerste keer jurk orde gemaakt met aangepaste metingen ..... Ik hou van mijn jurk !! Kan niet wachten om het te dragen om mijn neven bruiloft in een paar weken. Het enige negatieve met mijn ervaring was de verzending en levering. De rederij levert niet aan postbussen ... kreeg de run rond proberen om mijn jurk te krijgen, op het einde moest het ophalen van het bedrijf op de luchthaven. Anders dan dat het product is fantastisch en ik zou het absoluut aanraden !! Ik hou van de jurk. Ik wist niet dat de trein was zo lang, maar het gevolg zou kunnen zijn om me being 5'4, maar het is een perfecte pasvorm. Bedankt voor alles wat je te helpen en geduld met me te helpen deze jurk bestellen. Ik kreeg veel complimenten op deze jurk. Ik gebruikte het als mijn repetitie diner jurk voor mijn bruiloft. De kleur en de bodem detail is erg vleiend. de jurk was leuk en mooi. Goed gemaakt. Mijn enige probleem was de kleur. Ik bestel bordeaux maar ik kreeg rode kleur. Het uit te werken over het algemeen goed. Ik kreeg veel complement. De jurk is zeer mooi. De detaillering van de bloemen zijn prachtig. De kleur is wat ik wilde. Het overtrof mijn expentations. Ik zou uw werk, uw winkel aan te bevelen. Ik hou echt van de stof. De jurk past qua maat, maar ik moest hebben het veranderd, dat kostte me net zoveel als de jurk zelf. De kapmouwtjes moest worden verhuurd, als ik kon niet mijn armen tillen met de jurk als het aankwam. Ik ben 5'4 "en ik had de jurk te hebben verkort door ongeveer 6 inch. Ik had ook de ingebouwde cups verwijderd. De hals lijn wordt gesneden in een zodanige wijze dat het dwingt me om mijn schouders naar achteren te zetten en onderhouden van een goede houding, die niet verschrikkelijk, maar is een beetje vreemd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten