donderdag 10 september 2015

jurken prinses a-lijn ivoor tule vegen borstel trein

jurken prinses a-lijn ivoor tule vegen borstel trein silhouet: prinses a-lijn
netto gewicht: 2,5 kg
zoom / trein: vegen / borstel trein
taille: natuurlijke
Gewicht: 2.98kg
volledig gevoerd: ja
hals: koningin anne
seizoen: herfst, lente
trend collecties: open rug, vintage geïnspireerde
stof: tule
trouwlocaties: kerk
Mouwlengte: mouwen
speciale productcategorie: grote maten, petite
Terug Details: rits
getoond kleur: ivoor
ingebouwde beha: ja
stijl: elegant en luxueus, klassieke en tijdloze
Hou van de jurk. Het ziet er precies hetzelfde als online afgebeeld. Ik bestelde het aug. 12 voor mijn augustus 27 bruiloft evenement. ze verscheept aug. 22 en aangekomen bij mijn deur augustus 25 @ 05:00. Zo bezorgd dat zal hier niet op tijd krijgen, maar ze verbaasde me. Zeer tevreden van mijn aankoop. Zal zeker weer bestellen bij dit bedrijf. Dank u voor mijn mooie jurk. Ik bestelde deze jurk in rood met aangepaste metingen. Ik maakte een kleine fout van de metingen en de jurk voorzien van strak rond de heupen. Gelukkig, de jurk heeft 1 "flens aan de binnenkant die manier konden de naaister om los te komen een beetje. Het kwam binnen het tijdsbestek voorzien. De jurk werd opgevouwen in een plastic zak die werd ingesloten in een doos. De decoratieve details op de taille is samengesteld uit twee riemen. Ik wil er graag op wijzen dat de kraag op de jurk is asymmetrisch. De stof verzamelt meer aan de linkerkant. U kunt deze niet aanpassen. Het is een eenvoudig te kleden, maar zeer elegant. Ik kreeg veel complementen. Dit is mijn tweede avond jurk gekocht van licht in de doos. Deze is zelfs beter dan de eerste. Het past als een handschoen, absoluut perfect. De snit is super en de jurk wervelt rond prachtig. De details en decoratie maakt het echt bijzonder. Ik zal zeker voel de belle van de bal in deze jurk. Dress is mooie kwaliteit, maar te strak. Ik heb besloten om een ​​lokale kleermaker repareren. Gave dezelfde afmetingen voor zowel jurken hebben en één past perfect en deze is te strak. Ik hou van de kleur en iedereen die het echt heeft gezien vindt het dus hopelijk een op maat kan het te repareren voor mij. Toen de kleermaker werd gedaan met de jurk vertelde ze me dat ze vertelde iedereen over lightinthebox.com, omdat ze niet kon het niet geloven het vakmanschap en de kwaliteit van een jurk te bestellen voor zo'n goede prijs gesteld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten