donderdag 10 september 2015

bruidsboeket bij ivoor jurk zeemeermin sweetheart rechter trein

bruidsboeket bij ivoor jurk zeemeermin sweetheart rechter trein nettogewicht: 2kg
seizoen: de zomer, winter, herfst, lente
silhouet: trompet / zeemeermin
Mouwlengte: mouwen
stijl: glamour & dramatisch, elegant en luxe, klassieke en tijdloze
uitbenen: ja
hals: sweetheart
ingebouwde beha: ja
stof: satijn
Gewicht: 2.48kg
Zoom / Trein: rechter trein
getoond kleur: ivoor
trouwlocaties: hal, kerk
Terug Details: lace-up
taille: laten vallen
volledig gevoerd: ja
speciale productcategorie: grote maten, petite
Het was een mooie goed gemaakte jurk. Niet de exacte grootte. Ik had om het te krijgen op maat gesneden, maar ... licht in de doos klantenservice geëerd en was eerlijk in de uitwisseling. Zal ik om jurken van hier ... YES! Dankjewel. :-) Het is uiterst flatterend in de waist-- ik hebben grote heupen en het maakt mijn rondingen super merkbaar. Ik had een vriend te proberen op de jurk (die een grootte vier) en het past haar ook erg goed (Ze is een 6, ik ben 10, ik bestelde een 8). Ze heeft kleinere heupen dan ik en de jurk echt creëerde een mooie curve met de taille kralen detail. Het materiaal is dik en niet een traditionele stof, maar het ziet er mooi en niet de jurk niet minder formeel te maken op alle. Het is vrij rekbaar, als goed.Ik hou van de jurk, het materiaal van de kleur. Ik hield ook van het feit dat de kleding sneller kwam dan de geschatte date.This jurk is mooi. Het is net als het beeld en de kleur is precies zoals getoond. Het duurde echter bijna 2 maanden de tijd om zo vroeg te ontvangen bestelling als je wilt voor uw event.but het is het wachten waard. Elke goed gemaakte jurk. Dit is een stijlvolle jurk met elegantie die zou vinden in een modeketens winkel. Ik was verrast door de werklieden schip dat wordt gedaan. Ik zou deze jurk te dragen voor vele gelegenheden te komen. Het ontwerp is, zoals in de foto's. Het maakt gebruik van comfortabel materiaal en heel goed tailoring, behalve de knoppen. De diamant knoppen zien er een beetje saai en de kralen rond de knop worden niet professioneel genaaid. De jurk ziet er elegant maar een kijkje, de knoppen te verwennen het gehele beeld van de jurk. Bovendien is de beschrijving niet voldoende details van de jurk geven. Gelukkig heb ik gevraagd om de gebruikelijke metingen van de vorige bestellingen die ik heb. Afgezien van dat, de tracking nummer dat geen informatie van de levering blijkt, tot de koerier messaged me op mijn telefoon aan te geven dat zij het pakket ergens in de buurt van mijn deur stap hebben geplaatst. Ik was nogal verbaasd als ik dit niet eerder zijn tegengekomen van mijn vorige aankopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten